Nechápala, prečo nemôže zaspať, má neustále zlú náladu a bolí ju hlava. Keď jej lekár odporučil TOTO, všetky príznaky zmizli.

 v kategórií Prírodná liečba

Občas zabúdame, že naše zdravie a nálada záleží od vyváženej stravy. Ak ju zanedbávame, môžeme mať vážne problémy, zvlášť keď trpíme nedostatkom horčíka … práve on posilňuje naše srdce a zabezpečuje správne fungovanie nervovej sústavy.

Bohatým zdrojom horčíka sú mandle a množstvo ďalších orechov, tiež strukoviny, horká čokoláda, banány alebo špenát. Nie je nutná návšteva lekárne.

Toto sú príznaky nedostatku horčíka:

1. Svalové kŕče -Pri nedostatku horčíka začínajú svaly protestovať a dochádza k bolestivým kŕčom.

2. Zápcha-Horčík tiež zabezpečuje správne fungovanie čriev. Ak je ho v tele príliš málo, naše črevá sú „lenivá“.

3. Migréna -Ďalší príznak nedostatku horčíka. Podľa výskumov horčík účinne potláča aj tú najsilnejšiu bolesť.

4. Astma- Je dokázané, že problémy s dýchaním sú vďaka horčíka menšie.

5. Vysoký krvný tlak -Veľmi nebezpečný stav, ktorý môže viesť k infarktu! Je dôležité dopriať si horčík, draslík a vápnik každý deň.

6. Nedostatok vápnika -Bez horčíka náš organizmus nedokáže dostatočne prijímať vápnik. Jedna vec súvisí s druhou!

7. Neustupujúca chuť na sladké -Ak máte neustále chuť na sladké a nikdy nemáte dosť, je možné, že vám chýba horčík. Odporúčame vám vyskúšať horkú čokoládu – je bohatým zdrojom horčíka a obsahuje málo kalórií.

8. Nervozita -Horčík zabezpečuje správne fungovanie nervového systému a ak je ho málo, cítime nepokoj a strach.

9. Depresia -Je dokázané, že osoby po 65. roku života, ktoré trpia nedostatkom horčíka sú až o 22% viac náchylné na depresiu.

10. Nespavosť a neprestávajúca únava-  Nespavosť, neustála únava, boľavé svaly – to je príznakom nízkej hladiny horčíka!

Pamätajte, že horčík je pre naše zdravie priam nevyhnutný!

Prírodné zdroje horčíka:

Horčík je najlepšie prijímať v strave. Existuje množstvo prírodných zdrojov horčíka a väčšina z nich patrí k najzdravším potravinám pre náš organizmus celkovo. Veľké množstvo horčíka je zastúpené v zelenej listovej zelenine ako je špenát, kel či mangold. Dostatok magnézia môžete získať i z rôznych druhov orechov a semienok ako sú mandle, vlašské orechy, kešu, para orechy, tekvicové semienka, slnečnicové semienka či sezamové semienka. Z ovocia sa horčík nachádza najmä v avokáde, vo figách či v datliach. Do stravy ďalej zaraďte rôzne druhy fazule, cesnak, sójové bôby, tofu, pšeničné otruby či klíčky. Magnézium však môžete čerpať i z vody. I na našom trhu existujú minerálne vody, ktoré majú vyšší obsah horčíka. Magnézium si môžete doplniť i prostredníctvom výživových doplnkov. Vhodné sú najmä výživové doplnky, ktoré obsahujú okrem horčíka i vitamín D, vápnik a vitamín K2. Tieto látky sa v organizme významne doplňujú a zabezpečujú, že bunky robia svoju prácu lepšie.

 

Poznáte niekoho, kto trpí týmto problémom? Zdieľajte tento článok!

Pozrite si tiež články, ktoré by Vás mohli zaujímať:

NIKDY BY SOM NEPOVEDALA, ŽE PRÁVE TO MI POMÔŽE ZBAVIŤ SA BOLESTI ZUBU!

POUŽITE BANÁNOVÚ ŠUPKU NA TOTO A UVIDÍTE, ŽE VAŠA POKOŽKA SA ZMENÍ/ STAROINDICKÝ KOZMETICKÝ TRIK

TOTO DIEVČA SI ROBILO JEDNU FOTKU DENNE, KEĎ SOM VIDELA POSLEDNÚ, MALA SOM CHUŤ PLAKAŤ..

VĎAKA TÝMTO VÝBORNÝM OBRÁZKOM KAŽDÝ POCHOPÍ, AKÉ TO MAJÚ MATKY ŤAŽKE

 

Zdroj




loading...
Najnovšie články

Pridajte komentár

Start typing and press Enter to search